Лазурчак Інна Іванівна



                Лазурчак  
                      Інна   Іванівна
                                      17 вересня 1972 р. н.

Освіта                        Вища , Дрогобицький   державний  педагогічний інститут імені І. Франка

За фахом                                                Учитель  біології


Посада                                                     Учитель  біології,основ  
                                                                            християнської                                            
                                                                            етики,  основ медичних знань.                                                                                                                                                                        
                                                                              

Педагогічне кредо                                    « Людина лише там чогось добивається, де вона сама вірить у свої сили»

           
Педагогічний стаж                               25 років

Кваліфікаційна категорія                  Вчитель вищої кваліфікаційної
                                                                        категорії

     
                             

                                                
      Ось уже 26 рік я працюю вчителем у школі. Одразу після закінчення педагогічного училища потрапила до «храму науки». Уже працюючи , я закінчила Дрогобицький педуніверситет за спеціальністю біологія.
Чому я обрала таку професію? Вчителем математики була моя бабуся, саме вона привила мені любов до цієї професії. З кожним роком я все більше виробляла в собі такі задатки як терплячість, любов до дітей, до розуміння їхніх проблем, якими б дріб’язковими вони не здавалися нам, дорослим.
Проте не кожна людина може стати вчителем. Вчитель завжди на виду у всіх, завжди повинен бути прикладом для своїх учнів, старатися , щоб учні його слухали та бажано і любили. Тому повинен бути найкращим.
     Знання з біології учні набувають не тільки в школі, а й поза її межами під час екскурсій, подорожей з батьками. Але основні знання дає все ж таки  школа. З цими знаннями дитина  піде в життя. Його здоров’я, особисті успіхи, користь, яку він може дати суспільству, багато в чому залежать від знання біології та практичних навичок, набутих на цих уроках.
     Щоб прищепити учням любов до даного предмета необхідно регулярно проводити теоретичні і практичні заняття за заздалегідь складеним планом, старанно перевіряючи виконання домашніх завдань.    Саме це й обумовило вибір теми досвіду – особистісно- орієнтоване навчання на уроках біології.
Актуальність і перспективність досвіду.
Особистісно орієнтоване навчання, на думку вітчизняних і зарубіжних дослідників, є перспективним з таких причин:
- у центрі навчального процесу знаходиться дитина як суб’єкт пізнання (що відповідає світовій тенденції гуманізації освіти);
- особистісно орієнтоване навчання є здоров’язберігаючою технологією;
- останнім часом окреслилася тенденція, коли батьки обирають не
тільки навчальні предмети, послуги, але й сприятливе, комфортне освітнє середовище для своєї дитини, в якому б збереглася і розвивалася  її індивідуальність;
- необхідність переходу до особистісно орієнтованого навчання визначається суспільством.
У наш час дитина повинна мати можливість пізнати світ природи, що її оточує, пізнати себе, особливості людського організму, основні способи
надання першої допомоги, запобігання різним захворюванням, шкідливим звичкам; уміти керувати своїм здоров’ям, що дасть їй шлях до повноцінного життя. Сьогодні дуже важливо навчити дитину самій піклуватися про власне здоров’я.
     Необхідно з перших уроків прививати учням вміння спостерігати за довкіллям, вчити бережливого ставлення до нього;  привчати учнів до  пильного спостереження за своїм здоров’ям та самопочуттям своїх однокласників, до величезної важливості дрібниць, до правильної оцінки всяких відхилень від норми, до регулярної реєстрації даних, отриманих на заняттях під час роботи. Систематичні теоретичні і  практичні заняття допомагають учням глибоко, свідомо засвоїти навчальний матеріал.   
Реалізація досвіду.
          Працюючи над проблемою особистісно- орієнтованого навчання,я ставлю перед собою мету:    виховати людину, що не втратила свою унікальність та самобутність. Здатну до саморозвитку. Для досягнення мети створюю на уроці максимально сприятливі умови для розвитку та саморозвитку особистості дитини, виявлення та активного використання його індивідуальних особливостей у навчальній діяльності. На кожному уроці я прагну забезпечити формування особистості, здатної до творчого пошуку й самодостатності в усіх аспектах життєдіяльності.
Для реалізації досвіду використовую на уроках такі форми та методи роботи:
-         створення асоціативного куща;
-         технологія "Мікрофон";
-         технологія "Незакінчене речення";
-         робота у групах "Діалог" або "Спільний проект";
-         "Осами в’ються запитання";
-         "Відгадай тварину»,
-         "Істинне – хибне";
-         "Лови помилку";
-         "Режисерування тексту";
-         "Мозкова атака";
-         Робота в парах;
-         "Акваріум";
-         "Мозаїка" ("Зигзаг", "4х4");
-         "Сенкан";
-         "Дискусійна мережа";
-         "Позначки";
-         "Ромашка запитань".

















Комментариев нет:

Отправить комментарий